ها.سین

هیچ اگر سایه پذیرد ، ما همان سایه هیچیم...ها.سین

ها.سین

هیچ اگر سایه پذیرد ، ما همان سایه هیچیم...ها.سین

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیام خود آورده است: از آن پیام تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت اولین سالگرد ارتحال آیت الله واعظ طبسی هنگام که خاک ایران به برکت قدوم پاره تن رسول اکرم صلی الله علیه و آله موهبتی بهشتی یافت، زیارت این قطعه از بهشت آرزوی طالبان راه حق و خدمت‌گذاری این آستان افلاکی مایه مباهات و سرافرازی شد و با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و انتخاب مرحوم آیت الله واعظ طبسی به سمت تولیت آستان قدس رضوی از سوی امام راحل عظیم‌الشان(ره)، خدمت به آستان ملکوتی حضرت رضا علیه السلام رنگ و بویی دیگر یافت.

در ادامه پیام تولیت آستان قدس رضوی آمده است: آن عالم مجاهد و شخصیت انقلابی و مطیع امر رهبری، در طول 37 سال حضور در کسوت خادمی آستان قدس رضوی، همواره سعی کرد برای ترویج سیره حضرت رضا علیه السلام و با پشتوانه نیات واقفین خیراندیش و نذورات مردمی، آستان قدس رضوی را به مجموعه ای منسجم و هماهنگ با سیاست‌های نظام و ملهم از اندیشه‌های امام امت و رهبر معظم انقلاب اسلامی تبدیل نماید تا ملجأ و پناهگاه زائرانی باشد که از اقصی نقاط جهان به زیارت این بارگاه ملکوتی مشرف می‌شوند.

در پایان این پیام آمده است: در سالروز رحلت خادم وفادار و با اخلاص حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، مرید صدیق امام‌ راحل و برادر هم‌دل و هم‌زبان رهبرمعظم ‏انقلاب، علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت دارم و امیدوارم در کسوت خادمی این آستان نورانی، با استعانت از انوار قدسی امام رئوف و همکاری خادمان با اخلاص حضرتش، منویات رهبر‏معظم ‏انقلاب به ویژه خدمت رسانی به زائران و مجاوران محروم و مستضعف آن امام رئوف را سرلوحه کار خویش قرار دهم.

***********************

اپلیکیشن خادم خورشید برنامه ای است چند رسانه ای ، که در آن به گردآوری مطالبی مختلف در رابطه با آیت الله واعظ طبسی پرداخته ایم.

در این برنامه سعی بر آن داشتیم تا با ارائه مطالبی از جمله زندگی نامه ، بیانات ، سخنان دیگران ، خاطرات و... بتوانیم جنبه های شخصیتی ایشان را به خوبی معرفی کنیم.

در کنار مطالب مختلف ارائه شده ، تصاویر مختلفی از دوران طلبگی ، مبارزه ، تولیت آستان و وداع را در این برنامه آورده ایم .

تمامی مطالب و تصاویر از پایگاه های اینترنتی آستان قدس و دیگر سایت های معتبر ارائه گردیده است.

در ضمن تمام مطالب قابل اشتراک گذاری بوده و همچنین برنامه قابلیت تغییر فونت و رنگ و جست و جو نیز دارد.  

برای دریافت اپلیکیشن خادم خورشید کلیک کنید.